جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
آخرین خبرها
خانه / اخبار گمرک / ۱۲۵ درصد صادرات اظهار شده در گمرک پرویزخان افزایش یافت

۱۲۵ درصد صادرات اظهار شده در گمرک پرویزخان افزایش یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خلیل حیدری،  مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه   گفت: در دو ماهه نخست سالجاری ۲۲۴ میلیون و ۴۵۴ هزارو ۱۲ دلارکالا با وزن ۵۸۸ هزارو ۴۰۷ تن در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۴۹ درصدی و از حیث وزن نیز ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از ۲۲۴ میلیون و ۴۵۴ هزارو ۱۲ دلارکالا با وزن ۵۸۸ هزارو ۴۰۷ تن در دو ماهه نخست سالجاری، تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۱۴۰ میلیون و ۸۴ هزارو ۸۶ دلار کالا به وزن ۳۴۳ هزار و ۸۰۴ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۳۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۲ درصد رشد داشته است.

حیدری افزود: در دو ماهه نخست سالجاری گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۸۰ میلیون و ۵۶۶ هزارو ۵۰۸ دلار کالا به وزن ۲۳۴ هزارو ۱۰۲ تن می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۲۵ درصد افزایش و از حیث وزن نیز رشد ۱۰۱ درصدی داشته است.

خلیل حیدری بیان کرد: در دو ماهه نخست سالجاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۹۰۹ هزارو ۹۳۱ دلار کالا به وزن ۴ هزارو ۴۴۴ تن می باشد.

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را نیز۲ میلیون و ۸۹۳ هزارو ۴۸۷ دلار کالا به وزن ۶ هزارو ۵۵ تن عنوان نمود.

 

انتهای  پیام/ز

رشد ۴۹ درصدی  صادرات گمرکات  استان کرمانشاه

موارد جالب

محصولات کشاورزی، غذایی، نساجی و پلاستیکی بیشترین کالا‌های صادراتی از گمرکات گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ابوالقاسم یوسفی نژاد ناظر گمرکات گیلان امروز گفت: …