شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
آخرین خبرها
خانه / اخبار گمرک / گمرکات بازارچه های مرزی شوشمی و شیخ صله آماده ارائه خدمات

گمرکات بازارچه های مرزی شوشمی و شیخ صله آماده ارائه خدمات

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت: با توجه به اینکه معیشت خانوار‌ها د رشهرستان‌های همجوار با مبادی مرزی آن بادرآمد‌های حاصل از تجارت با کشورعراق عجین گردیده و مبادلات تجاری با آن کشور از نقش تعیین کننده‌ای بر اقتصادمنطقه برخوردار است لذا گمرکات استان کرمانشاه در راستای اجرایی شدن و ساماندهی مبادلات در بازارچه‌های موقت مرزی، زیر ساخت‌های لازم را در حوزه فعالیت‌های گمرکی در گمرکات بازارچه‌های مرزی شوشمی وشیخ صله فراهم نموده و آماده ارائه خدمات به تجار فعالین اقتصادی و ساکنین این مناطق است.

خلیل حیدری  بیان کرد: گمرکات استان کرمانشاه در جهت ساماندهی مبادلات در بازارچه‌های موقت مرزی استان، آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های ذی ربط ازجمله استانداری، فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت در این زمینه است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین جهت ساماندهی مبادلات در بازاچه‌های موقت مرزی استان از فراهم نمودن زیر ساخت‌های گمرکی لازم در بازارچه‌ی مرزی تیله کو در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه در پایان افزود: در جهت تسریع و روانسازی مبادلات در بازارچه‌های موقت مرزی استان و در راستای ارائه خدمات مطلوب، مجموعه گمرکات استان کرمانشاه آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در این زمینه به تجار و فعالین اقتصادی است.

موارد جالب

محصولات کشاورزی، غذایی، نساجی و پلاستیکی بیشترین کالا‌های صادراتی از گمرکات گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ابوالقاسم یوسفی نژاد ناظر گمرکات گیلان امروز گفت: …